10 Temmuz 2011

LA TULIPE, BYREDO

Notalari: siklamen, frezya, lale, yesil notalar, sari odun parcaciklari, kabe samani.

La Tulipe aslinda bir lale parfumu. Ama baski cicek frezya. Mukemmel tamamlanmis, yesil, fresh ve guclu bir koku. Ilk defa kalp notasi lale olan bir parfum deniyorum ve kendimi La Tulipe giyiyor olarak goremiyorum.

La Tulipe benim icin mukemmel oda kokusu ama ten kokusu degil. Fazla fresh, fazla yesil, fazla ciceksi. Lale ve frezya buketlere beraber kullanilan iki cicek. Parfumde kullanilis sekilleri de dogru kivamda olmus.  Gercekten evimin, ozellikle oldukca pastel tonlarin hakim oldugu mutfagimin her daim bu sekilde kokmasini isterdim.

La Tulipe'nin  tende kaliciligi az. Ortalama iki saat diyebilirim. Iki saatten sonra biber etrafinda donen ciliz notalar  sadece benim farkina varacagim sekilde hissediliyor.

Byredo evi anlasilan benim zevkime hitap etmiyor. Denedigim hicbir parfumu tam manasiyla sevemiyorum. Gypsy Water hala favorim diyebilirim.

Hiç yorum yok: