8 Aralık 2006

PARFUM EVLERINE GORE PARFUM LISTESI

A

AGENT PROVOCATEUR

Eau Emotionelle

AMOUAGE


Gold

ANNICK GOUTAL

Eau d' Hadrien(unisex)
Eau d'Hadrien 2(unisex)
Eau de Sud(unisex)
Gardenia Passion
Les Nuits d'Hadrien(unisex)
Mandragore(unisex)
Mandragore 2(unisex)
Quel Amour
Songes

ACQUA di PARMA


Iris Nobile

B

BANANA REPUBLIC

Banana Republic W
Modern

BATH AND BODY WORKS

Sheer Fresia

BOND NO.9

Chinatown
Coney Island (2007)
Hamptom's (2005)
New Harleem(unisex)
West Broadway(unisex)


BOUCHERON


Boucheron

BYREDO


Bal D'Afrique
Gypsy Water
La Tulipe
M/Mink
Palermo
Pulp

C

CACHAREL

Lou Lou

CALVIN KLEIN

Escape(bayan)

CARON

Parfum Sacre
Tabac Blond

CARTIER

Declaration(erkek)

CHANEL

Antaeus(erkek)
Bois des Iles
Chance
Coco
Cristalle
Gardenia
Chanel No.5
Chanel No.18
Chanel No.19
Chanel No28- La Pausa
31 Rue Cambon
31 Rue Cambon-2


CHRISTIAN DIOR


Addict 2
Cologne Blanche(unisex)
Cologne Blanche-2(unisex)
Diorella
Diorissimo
Dolce Vita
Eau Sauvage(erkek)
Hypnotic Poison
Midnight Poison
Miss Dior

CHRISTINA AGUILERA

Christina Aguilera

COMME DES GARCONS

Citrico(unisex)
Kyoto(unisex)
Kyoto-2(unisex)
Peppermint(unisex)
Tea(unisex)
Wood Coffee(unisex)
Zagorsk(unisex)

CREED

Green Irish Tweed(erkek)
Millesime Imperial(unisex)
Virgin Island Water(unisex)

COMPTOIR SUD PACIFIQUE

Cristal De Musc

D

DIESEL

Fuel For Life(erkek ve bayan versiyonlari)

DIPTYQUE


Do Son
Philosykos
Tam Dao
Vetyverio

DIVINE

L'inspiratrice


DONNA KARAN

Be Delicious
Gold
Labdanum(unisex)

E

ELIZABETH ARDEN

Sunflowers

EMILIO PUCCI

Vivara

Emporio Armani

Diamonds

ETAT LIBRE d'ORANGE

Charogne
Rossy de Palma

F

FIFI CHACHNIL

Eau de Parfum by Fifi

FREDERIC MALLE

Carnal Flower
En Passant

Iris Poudre
Le Parfum de Therese
Lys Mediterranee
Musc Ravageur(unisex)
Noir Epices(unisex)
Portrait of a Lady
Une Fleur de Cassie(unisex)
Cassie 2

G

GIORGIO ARMANI


Eau de Jade

GIVENCHY

Amarige
Ange Ou Demon La Secret
Very Irresistible EDT
Very Irresistible Sensual

GUERLAIN

Chamade
Eau de Shalimar(2010)
Jardins de Bagatelle (1983)
Jicky
Mitsouko (1919)
Nahema
Vetiver(erkek)


GWEN STEFANI

L.A.M.B.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

listede carolina herrara nın 212 seriyi göremedım. tek kelımeyle süper bı koku..yıllarca kullansam bıkmayacagım bır koku..su an calvın ın son kokusunu aldım su koca kutuda satılan ama cok begenmıyorum sımdı. agır gelmeye basladı.bıtsın dıe sıkıyorum hep kı yenıden 212 alım:D

Adsız dedi ki...

Öncelikle bloğu hazırlayan arkadaşı tebrik ederim.
Sayfayı sık sık ziyaret ediyorum.Mümkünse
Samsara Guerlain'in de parfüm sözlüğünde yer almasını isterim.

Unknown dedi ki...

Merhaba Mademoiselle,
Sayfanızın takipçisiyim ve parfüm yorumlarınızı çok beğeniyorum.Parfüm anlayaşınızı ve zevkinizi de kendime çok yakın buluyor ve güveniyorum.Sizden Salvatore Ferragamo F By Ferragamo ve Tom Ford White Patchouli yi yorumlamanızı rica ediyorum.

Adsız dedi ki...

estee lauder parfumlerını yorumlar mısınız.. hypnotic poisen elixir..agent provecouter gıbı parfumlerıde yorumlarsanız zevlşe okuruz..
tom ford un 30ml black orchid parfumune 115ytl verdım.. ve pısman oldum..cunku hacı misi bile daha başarılı.. felaket bi parfum olmus..tom ford adını sisenin uzerıne altın harflerle yazdırmıs ama..icerdeki koku sinek ilacı gibi..
afrodızyak etkısı olan ya da icerısınde pheromon olan parfumleri yazabilir misiniz..black orchid icin afrodızyak dediler ama alakası yok..ayrıca agent provecouter parfumlerının pheromone icerdıgını soyluyorlardı bi parfum forumunda..ne kadar dogru yanlıs bilmiyorum.. yorumlarınızı beklıyorum..

altandemirkol dedi ki...

Merhaba;
Afrodızyak etkısı olan parfüm önerisi istemişsiniz.
Terra D'HErmes i denemenizi öneririm.

sickprincess dedi ki...

Girgio Armani - Mania' da buram buram cicek, ya da baharat kokmak istemeyenlerin tercihi olabilir!

Icinde afrodizyak var mi bilmiyorum ama Tommy Girl'un de insanlari miknatis gibi cektigini biliyorum.

Adsız dedi ki...

selam, listede versace bright crystal'ı göremedim. yorumlarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ben bu siteye bayıldım. Çünkü parfüm sever olarak bir ihtiyaca yönelik bence. Ben şu meşhur Creed markasını ve Serge Lutensleri merak ediyorum. Artık farklı kokular kullanmak istiyorum. Yıllarca sıradan kullandım sanki. Hepsini öğrendim. İnsan ilerledikçe ve öğrendikçe farklı kokular kullanmak istiyor. Sevgiler bu iki parfüm evi hakkında yorum bekliyorum.

fatma dedi ki...

iyi günler bvlgari blv parfümü hakkında fikriniz var mı acaba