11 Temmuz 2011

PALERMO, BYREDO (2010)

Parfum notalari: bergamot, turuncgiller, taze misk, gul, ambrette cicekleri.

Parfum Burnu: Jerome Epinette (M/Mink, Bal D'Afrique, Gypsy Water, Pulp dahil olmak uzere cesitli Byredo parfumleri ve Atalier kolonyalari icin calismis)

Parfum burnumuzun kolonya koleksiyonu olduguna gore bu kokusu iyi tamamlanmis olmali diye dusunmustum ve yanilmamisim.

Palermo'yu sevdim ama benim zaten kullandigim bir diger koku Palermo'ya benzedigi icin bir sure kendimi bu parfumu aliyor iken goremiyorum. Ek olarak bir sekilde Palermo'yu erkeklerin uzerinde koklamayi tercih ederim. Maskulen yani feminen yanindan daha fazla bu kokunun.

Sicaklarin bastirdigi bu gunlerde, Palermo yorumlamak icin muhtesem bir parfum. Oldukca serinletici, oldukca fresh. Cok karmasik ve anlamasi zor bir koku degil. Hatta bana gore basit ama son derece kaliciligi yuksek bir koku. Benzer kategorilerde cok parfum olmasina ragmen aralarindan siyrilabilecek bir koku.

Palermo, Gypsy water ile beraber Byredo evinde begendigim kokular oldu. Henuz dener denemez ask yasamadim ama zamanla bende buyuyecek iki koku oldugunu dusunuyorum.

Hiç yorum yok: