8 Aralık 2006

PARFUM EVLERINE GORE PARFUM LISTESI

NINA RICCI


Nina


O


ORMONDE JAYNE


Champaca




P


PACO RABANNE


One Million for Men

PARFUM d'EMPIRE

Ambre Russe(unisex)
Cuir Ottoman(unisex)
Iskander(unisex)
Osmanthus Interdite(unisex)

PARFUMS DE NICOLAI

Kiss Me Tender


PARFUMERIE GENERALE(unisex)

Cadjemere (18)
Ilang Ivohibe (15)
Iris Taizo (14)
Querelle

PASCAL MORABITO

Or Black(erkek)

PAUL SMITH

Extreme-Men
Floral
London-Women
Rose
Story(unisex)
Story-2(unisex)

PENHALIGON'S

Castile(erkek)

R

RALPH LAUREN

Lauren

Ralph
Ralph Hot
Ralph Rocks

ROBERT PIGUET

Fracas

S

SARAH JESSICA PARKER

Covet

SATELLITE

Ipanema
Padparadscha(unisex)
40° à l'Ombre(unisex)


SERGE LUTENS


A La Nuit
Bois de Violette
Cedre
Chergui(unisex)
Clair de Musc
Feminite du Bois
Fleurs d'Oranger
Iris Silver Mist
Jeux de Peau
Mandarine Mandarin(unisex)
Muscs Koublai Khan(unisex)
Nuit de Cellophane
Sa Majeste de Rose
Serge Noire 
Un Bois Vanille
Un Lys

SISLEY


Eau du Soir

T

THE DIFFERENT COMPANY


Jasmin de Nuit(unisex)

Rose Poivree
Sel De Vetiver(unisex)

THIERRY MUGLER

Alien
Angel Innocent
Mugler Cologne(erkek)
Womanity

TOM FORD

Black Orchid

V

VAKKO

Katia

VALENTINO

Rock'n Rose


VAN CLEEF & ARPELS

Gardenia Petale
Orchidee Vanille
Cologne Noire
Lys Carmin
Muguet Blanc
Bois D'Iris


VIKTOR & ROLF

Flowerbomb

Y

YVES ROCHER

Bambou Cologne(unisex)

Cocoon
Evidence
Ming Shu
Neonatura Elavate
Ode à l'Amour
Voile d'Ambre
Yria

YVES SAINT LAURENT

Elle

Parisienne

9 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sitede givenchy hot couture göremedim yorumlarınızı merak ediyorum.
dilek

Adsız dedi ki...

merhaba
michael kors klasik ve islandın yorumlarını görmek isterim
hande

Adsız dedi ki...

merhabalar.
Ben hediye ir parfüm almak istiyorum. Kız arkadaşıma ama bir türlü karar veremiyorum. istedim etkili ve özeL birşey oLması. size bir kaç isim söylesem bana yardımcı olabilirmisiniz ?
Sisley i düşünüyorum çok dikkat çekici bir şişesi ve duydum kadarıyla hafif bir kokusu var.

Sisley
Tom Ford-White Patchouli.
Agent Provocateur-Maitresse
BOND NO.9 -Chinatown
CHRISTIAN DIOR- Miss Dior

Bunlardan hangisini olabilir ? Ağır kokuları bende kız arkadaşımda pek sevmiyoruz. ve kokuların kalıcı olmasını istiyorum.
yardımcı olursanız sevinirim

Mademoiselle dedi ki...

Kiz arkadasiniz kac yasinda? Bu parfumlerin hicbirisi icin hafif bir kokudur diyemem. Ama aralarindan chinatown'u seciyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşım 25 yaşında. Bunların hepsimi çok agır kokular. yavsiye edebileceğiniz çekici al benisini olan ve kalıcı birşey önerin desem ?
Sisley çok mu agır ?
Yada miss dior.

Adsız dedi ki...

Kız arkadaşım 25 yaşında.
Chineatown u tavsiye ediyorsunuz yani. miss dior yada sisley gerçekten çok mu agır kokular ?
sizin tavsiyenizle yola çıkıcam. kalıcı olan , farklı ve fazla agır birşey istemiyorum. birazda albenisi olsun istiyorum.
Chinatown son kararınız olsa gerek. Siz ne tavsiye edersiniz ?

Mademoiselle dedi ki...

Adsiz Bey,
Ben bu tur yorumlara cevap vermiyorum genellikle. Kiz arkadasinizi tanimadan parfum onerisinde bulunmam dogru degil. Sisley'in benim tahminim olan parfumunu soruyorsaniz agir bir koku. Miss Dior'un da uygun olacagini dusunmuyorum ama Miss Dior Cherry olabilir.

en güzel koku anne kokusu dedi ki...

chinatown u denedim, denerken müthiş geldi, birazda soho da ki dükkanında bulunan gay satıcının fake abartılı size çok yakıştı demesindemidir yoksa kocamın gözlerini kocaman açarak artık sıkıldım bir an evvel çıkalım demesindenmidir bilemedim ama keşke almaz olaymışım, belki 20 lik bir genç kız için ok ama benim gibi 36sında karta kaçacak bir bayan için :) çok neşeli, çok fan fin fon kaldı. çok şekerli, çok tatlı, bayık bayık ne o öyle..kokunun şekeri meyvesindemidir yoksa başka bir şeydenmidir anlamış değilim... bondun broadway i hadi bir nebze daha iyimi ne sanki? ama hala bitiremediğime göre bunda da var bir keramet diyorum...

muhsin dedi ki...

merhaba.
ıssıy mıyakenın parfümleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?
mümkünse ıssıy mıyake , agua armani tarzında tavsıye edebilecegınız parfümler varmı ?