6 Ağustos 2011

KISS ME TENDER, PARFUMS DE NICOLAI (2010)


Kiss me Tender'i kardesim kullaniyor ve ben her aksam odasina bu parfum icin ziyaretlerde bulunuyorum.  Parfumu her deneyisimde tarzim olmadigini dusunuyorum ama yaklasik 10 dakika sonra bilegimi burnumdan ayiramiyorum. Acilis sekerli ama base notalar tam yemelik. Ismine bakip yanilmayin sakin, Kiss me Tender tene cok yakin bir koku degil, ilk 10 dakika ozellikle bircok kisiye fazla yogun gelebilir. Az bir miktar kullanmayi ( bu parfum sisesinin yapisindan oturu cok kolay bir islem olmayacak) ve 15-20 dakika sabirla beklemeyi gerektiriyor.

Parfumu aksam 10 gibi deniyorum ve sabah 10 da hala kokusunu  alabiliyorum. Tenimde inanilmaz uzun kaliyor.  Orta notalarda ara ara kitap sayfalarimi cevirirken kirli bir koku geliyor burnuma. Terli ama kotu kokmayan bir kolalti kokusu gibi. Hemen bilegimi burnuma yapistiriyorum ve tadaa! o koku yokolmus. Bende bu etkiyi olusturan notanin anasonlu saman kokusu oldugunu dusunuyorum.

Kiss me Tender'da uc nota etrafinda gelisiyor hikaye. Bambulotu, badem ve vanilya. Diger notalar; portakalcicegi, ylang ylang, saman, yasemin, anason, karanfil, tarcin, karisik odunlar ve misk.

Parfumun burnu uzun sure Guerlain ile calismis Patricia de Nicolai.

Ozet olarak, ilk goruste ask degil benim icin. Parfum ile ten uyumu yakalamak bir saatimi aliyor. Kahkaha ile dost bir koku, mutlulugun, cocuksulugun kokusu. Bir sure sonra mutluluk sarkilari soylemeye baslatabilir. Belki yeni baslayan bir askin kokusudur!  Sekerli kokulara tahammul edenlerden ve sevenlerdenseniz, Kiss me Tender cok kaliteli, biraz farkli, surprizlerle dolu bir koku.

Hiç yorum yok: