6 Ağustos 2011

ISTANBUL TER KOKUYOR...

Kisa zamanda birkac farkli ulkeye gitmek zorunda kaldim ve henuz bir sehrin kokusu burnumdan silinmeden bir digerine gectim. Istanbul'a ayak bastigim anda sehrin ter koktugunu dusundum.
Erkekler ve ozellikle orta yas grubundaki erkekler en kotu kokanlar arasinda.

Mevsimlerden yaz, aylardan Ramazan oldugunun farkindayim...Insanlarin bazilarinin uzun sure sicakta calistiginin, bazilarinin fiziksel guc isteyen islerde calistiginin ve yine ekonomik durumlarin farkli oldugunun farkindayim.

Birseyin daha farkindayim ki herkes elinden geleni yapmiyor. Her sabah alinacak bir dus, beden temizligi ve en azindan eger mumkunse bir deodorant ile en azindan daha az koku problemi olacaktir. Eger butce izin veriyorsa belki kaliteli bir roll on ile iki gun boyunca ter kokusu problemi yasanmayabilir.

Kotu kokarak sadece toplumdaki diger fertleri etkilemiyoruz...Ben kendimi istemsiz olarak surekli kotu kokan kisilerin partnerlerini dusunurken buluyorum...Lutfen kisisel bakimimiza biraz daha ozen gosterelim.

2 yorum:

parfoj dedi ki...

tamamen katiliyorum sana! bir otobuse binmek bile iskence bu yaz gunlerinde, hele kalabalik saatlerde...

reyhan dedi ki...

Selam,İzmir de ter kokuyor,kaçış yok ne yazık ki.Her gün otobüse binmek zorundayım, bu yüzden bildiğim bütün şans oyunlarını(milli piyango,süper loto vs.) oynuyorum.''Ne ilgisi var'' dediğinizi duyar gibiyim.Şöyle ki:Eğer büyük ikramiye bana çıkarsa bütün paramla roll on alıp 75 milyona dağıtmayı planlıyorum.Hayır gerizekalı değilim bu parayla daha iyi şeyler yapabilirim biliyorum,sadece çok bunaldım,her an kokarcalardan biriyle kavga edebilirim:))