4 Temmuz 2011

CADJEMERE 18 by PARFUMERIE GENERALE (2007)


Parfumerie Generale parfumlerini bir parfum butigim olsa mutlaka bulundurmak isterdim. Simdiye kadar deneyip sevmedigim olmadi desem yeridir. Parfum evi 10ml'lik parfum siselerinin bulundugu bir kofresi yapmis olsaydi mutlaka alirdim. Fakat gunluk parfum kullanimimi dusunursem hicbir parfum tek basima tam boy bir sisesini alabilecegim yapida degil. Keske esim   parfumlerden birinin fani olsaydi ve bende onun parfumunden otlansaydim:)

Cadjmere notalari mersin agaci, sap, mandalina, gul agaci, selvi recinesi, hindistancevizi sutu, sandal agaci, amber cekirdegi, vanilya.

Cadjemere sevdigim ve konforlu buldugum diger bir parfum. Sevdigim ama giymeye cesaret edemedigim bir koku. Cadjemere light bir koku degil. Bu nedenle guclu odun kokularini sevenler icin ideal gorunuyor. Benim burnum her ne kadar bu kokuyu denemeyi cok sevse de henuz bu tarz parfumleri giyebilecek kadar gelismis bir asamada degil. Zaten parfum koleksiyonumu eselerken SIK SIK uff, pufff yapmalarindan yola cikarak, cevremdekilerin de beni yogun odun kokulari icerisinde koklamaya hazir olmadiklarini not dusebilirim.  Perfumerie Generale vanilya notasini oylesine guzel kullaniyor ki, baska bir parfum evinin daha guzel kullanacagini dusunemiyorum. Vanilya notasini hafif odunumsu notalar ile seviyorum ben . China Town gibi seker dozu fazla vanilya kokulari bana biraz fazla geliyor. 

Parfum severlerin firsat buldugunda mutlaka denemesi gereken kokulardan biri Cadjemere. Denemeden alinacak bir koku degil. Hafif odunumsu kokulari sevenlere Tam Dao'yu tavsiye ediyorum.




Hiç yorum yok: