4 Temmuz 2011

THE UNICORN SPELL by LES NEZ


Les Senteurs'a her gidisimde mutalaka bir adet L'antimatiere satildigina tanik oluyorum. Les Nez parfumlerinin onunde her zaman birkac musteri oluyor. Acikcasi en cok sattiklari ve kar yaptiklari parfum evinin Les Nez oldugunu dusunmeye basladim.

Ziyaretlerimin birinde The Unicorn Spell'in numunesini almistim. Kagit ustunde oylesine cok begenmistim ki mutlaka tenimde de denemeliydim.  Parfum Isabelle Doyen tarafindan tamamlanmis.

The Unicorn Spell'i denemeden once pekcok olumlu yorum okumustum.  Parfum bir menekse kokusu. 10 dakika sonra oldukca giyilebilir cok romontik bir cicek kokusuna donusuyor. Fakat buna ragmen tenimde kagitta durdugu kadar guzel durmuyor dolayisiyla benim icin bir ten parfumu degil. Parfumu kuru ciltte daha cok sevdim ama kuru ciltte kaliciligi cok az.

The Unicorn Spell denenmesini tavsiye ettigim ama herkese gore olmadigini dusundugum bir bayan kokusu. Bir sure denemeden sonra benim giyebilecegim bir koku olmadigina karar verdim. Parfumun Annick Goutal'in La Violette'ye benzedigini dusunenler var. Maalesef La Violette numunem olmadigindan tam bir karsilastirma yapamayacagim. La violette hayranlari kendi parfumlerinin vazgecilmez menekse parfumu oldugunu iddia ediyorlar.

Hiç yorum yok: