4 Temmuz 2011

DIPTYQUE Do Son, Vetyverio, Tam Dao

Cevre ve cilt dostu vucut urunleri ve oda kokulari ile meshur markanin parfumleri de geniz bir fan kitlesine sahip. Ben Diptyque urunlerine bayiliyorum fakat simdiye kadar hicbirini parfum olarak satin alamadim.


Do Son (2005):  Ah sumbultuber ah...Seni koklamayi cok sevsem de, oda kokularinda sana bayilsam da, simdiye kadar hicbir sumbul agirlikli parfumu tam manasiyla sevemedim. Do Son cok basarili tamamlanmis, hafif, keyifle kullanilabilir bir parfum ama sadece benim icin degil. Eger tuberose giyebilseydim, Do Son parfum dolabimda mutlaka olurdu. Do Son uzun suredir takibinde oldugum bir koku. Ara ara numunemi denerim ve sanki yeni bir buket sumbultuber almisim gibi fresh bir koku oldugunu dusunurum. Parfum hakkindaki yorumumu giyebilecegimi dusundugum bir zamana sakliyordum ama uc senedir o an gelmedi bir turlu.
Parfum notalari: sumbultuber, portakal agaci yapraklari, gul tomurcuklari ve misk.  Parfumer: Fabrice Pellegrin.
Kisaca, sumbultuber parfumlerini, ornek olarak Fracas, La Chasse Aux Papillions, seviyorsunuz denemeden alinacak kadar guzel bir cicek kokusu.


Vetyverio (2010): O kadar cok Vetiver( kabe samani) kokusu var ki piyasada aralarindan siyrilip bir hit olmak kolay degil. Nitekim vetiver sevenler icin Vetyverio sadece denemeye deger olarak goruluyor. Eger siz piyasadaki diger Vetiver kokularini sevemediyseniz bu parfum sizin icin olabilir. Ben 20 li yasli beyler icin bu kokuyu cok guzel bir gecis kokusu olarak goruyorum. Deneyin, alin, kullanin, sevin bu parfumu:). Parfum Notalari: Mandalina, greyfurt, limon, bergamot, ylang ylang, Turk Gulu, sardunya, vetiver, havuc cekirdekleri, kucuk hindistan cevizi, karanfil, kayisi, sedir agaci ve misk.


Tam Dao (2003): Parfum unisex fakat ben kadin parfumlerinde cicek notalarini sevdigimden yorumumu bir erkek kokusuymus gibi yapacagim. Tam Dao'yu farkli erkekler uzerinde kokladim ve en guzel butunleme en kuru cilt yapisina sahip kiside oldu. Sanirim parfum evinin en favori erkek kokusu olarak kullanilan parfumu Tam Dao. Tam Dao odun kokularini seven ama hafif bir odun kokusu kullanmak isteyen beylerin bir tercihi olabilir. Parfumunde cicek kokusu istemeyen beylerin de kokusu olabilir. Cok terleyen bir kisi iseniz parfumu yazin denemeyin derim.  Notalarindan bazilari:gul agaci, sandal agaci,selvi agaci, esmer amber.  Parfumer: Daniel Moliere.

Diptyque'nin  tum kokularini seviyorum ama bu markadan henuz bir sise parfum almadim.

Hiç yorum yok: