4 Temmuz 2011

LUSH: Dragons Egg, Blue Skies and Fluffy White Clouds ve Antiphilitron Sampuan


Dragons Egg: Balistikler arasinda mutlaka denenmesi gerekenlerden oldugunu dusunuyorum. Hatta favorilerimden bir tanesi diyebilirim. Erime asamasini izlemek cok keyifli ve suprizlerle dolu. Banyo suyunu hos bir limon esliginde karemelimsi bir  renge donusturuyor.  Kokusu baskin ama hafif, tum banyoyu etkileyecek guzel bir kokusu var. Hafif simli bir urun.

Blue Skies and Fluffy White Clouds: Bu banyo kopugunu sevmeyi cok istedim. Kocaman oldugu icin ve sayisiz olumlu yorum okudugum icin. Urunu iki kez denedim ve erimesi ve kopurmesi tam bir felaket oldu. Kokusu inanilmaz baskin, beraber kullandigimiz tum urunlerden baskindi. Baskin koku tenimde hosuma gitmedi ama oda kokusu olarak oldukca etkili oldugunu dusunuyorum. Banyonun bir kosesinde kalirsa tum banyonuzun guzel kokacagina emin olabilirsiniz. Stogumda bir tane daha var ve son bir kez daha deneyecegim. Bu sefer olumlu sonuc alirsam bir guncelleme yapacagim.

Guncelleme: Ikinci denememde kalibi kuvetin icine birakip sadece sicak suyu actim. Cok sicak su etkisiyle kalip cok yumusadi ve kopurmeye basladi. Sonra kullanim kilavuzunda yazdigi gibi elimle ufalamak daha kolay oldu. Ve gercekten guzel kopurdu. Ve tam erime sagladigi icin tam olarak kokusunu anlayabildim. Gercekten cok rahatlatici bir kokusu var. Baskin bir koku oldugu icin diger bir lush urunu ile kullanmayin derim. Ben kokusuz okyanus tuzu kullandim bir miktar.  Tek basina yeterli bir urun oldugu ve iyi kopuk sagladigi icin fiyatina degen bir urun oldugunu dusunuyorum.



Antiphilitron Sampuan: Urunu denedikten sonra hos bir limon kokusu ve parlak saclar elde ettik. Ben her sampuani kullanamiyorum cunku pekcogu sacimda kepek olusturuyor. Bu urun kepek olusturmadi ve sacimin cok iyi temizlendigini hissettim. Sac kremi kullanmadiginizda saci cok kuru birakmiyor. Uygulama esnasinda kopurmuyor ve bu nedenle daha cok kullanilma ihtiyaci hissettiriyor dolayisiyla bereketli bir sampuan oldugunu dusunmuyorum.  Favori sampuanim degil.

Hiç yorum yok: