4 Temmuz 2011

Comptoir Sud Pacifique Cristal De Musc


Comptoir Sud Pacifique markasi vanilyali parfumleri ve metalik kutulariyla unlu. Serinin Vanilla Abricot parfumu cerebrity parfumu olarak geciyor ve oldukca populer.

Cristal De Musc, Amerikan parfum stokcularinda oldukca uygun fiyatlara bulunabiliyor. Ingiltere'de yakin bir zamanda TkMaxx'de satildigini gormustum. Montale'nin white musk'ini seven ama pahali oldugunu dusunen kisiler icin yerinde bir alternatif olabilir. Iki parfumun base notalarini benzetiyorum fakat kalite olarak Montale kalitesi beklemeyin.

Cristal De Musc aslinda benim cok begendigim bir koku degil. Fakat ilk bir dakika icindeki ve 10 dakikadan sonra tenimde kalan kokuyu elestiremeyecegim kadar seviyorum. Parfumun etiket fiyatina deymedigini dusunuyorum cunku etkisi uzun surmuyor. Indirimleri beklemek yada indirim sitelerinden temin etmek yerinde bir tercih olur.

Notalarindan bazilari: sari hibiscus cicegi, portakal cicegi, misk, beyaz misk.

Sekerli koku sevenler, misk kokularini sevenler, hafif pudramsi kokulari sevenler bu parfumu begenecekler. Fresh bir koku ve bence butun bir sene kokusu. Metalik kutusu sayesinde parfum yillarca taze kalabilir tabi henuz bitmediyse. Sonuc olarak Cristal De Musc ne kotu, ne mukemmel bir koku.

Hiç yorum yok: