30 Haziran 2011

WOMANITY (2010) ve ALIEN (2005) by THIERRY MUGLER

Onceki gunu butun gun womanity giyerek gecirdim. Bugun bu yorumu yazarken once vucut losyonunu ve ardindan parfumu giyiyorum .

Womanity by Thierry Mugler(2010):    ilk denedigimde bu oldukca eksi, yer yer hafif sekerli ve yer yer tuzlu parfumu anlamdiramadim. Farkliydi, simdiye kadar denedigim herseyden farkliydi.  Womanity, tenimde 10 dakika kadar sonra cok konforlu bir kokuya donusuyor. Tuzlu orta ve base notalarini sevdim. Parfumun iki baskin notasi en cok konusulanlar arasinda. Bunlar incir ve havyar.  Womanity hafif sentetik bi koku ama tenimde uyumlu oturdugunu not dusebilirim. Hafif sekerli oldugunu dusundum, ama seker orani baymadi. Paculi ve odunumsu notalari ozellikle en cok sevdim. Parfum aninda marine kenarinda bir kafeteryada buzlu bir icecek iciyor hayaline alip goturuyor beni. Kisaca Womanity'i sevdim.  Parfum Fabrice Pellegrin tarafindan tamamlanmis. Parfumerin sevdigim diger bir parfumu Vetyverio ( by Diptyque).  Sise tasarimi pek sevmedim. Bu tarz metalik agirlikli siseleri cok sevmiyorum. Fakat itiraf etmek gerekirse parfumun kendisinde de metalik bir tarz buldugum icin uyumun yerinde oldugu kesin. Lady Gaga'nin bu parfumu kullandigina dair dedikodular var. Kendisi gibi sira disi bir parfum oldugundan gerceklik payi goruyorum bu dedikodularda.


Alien by Thierry Mugler (2005): Donem donem Alien numunesi alir ve giyerim ben. Bircok kisinin aksine benim tenimle oldukca baris icerisinde Alien. Parfumun yapim asamasinda Dominique Ropion ve Laurent Bruyere var. Iki parfum burnu daha once Cacharel icin Amor Amor isimli parfumu de beraber tamamlamislar. Alien notalarindan bazilari: yasemin, portakal cicegi, amber ve odun parcaciklari. Alien icin sev yada nefret et kokusu diyorlar. Angel kadar populer olamadi hicbir zaman diyorlar... O halde, sansli kisilerdenim diyorum bende. Bir sise alip giymedim hicbir zaman. Fakat ara ara Alien giymek istiyorum...

2 yorum:

Sunthing Special dedi ki...

Ben de Alien'ın bi numunesini alıp denedim, aslında çok hoş bi koku, zaten içinde yasemin ve portakal çiçeği olan kokuları sevmişimdir hep ama rahatsız edici derecede yoğun geldi bana koku, migrenimi tetikledi çok feci...Çok az sıkılırsa olabilir belki...Alien'a yakın ama daha hafif ve giyilebilir olduğunu düşündüğüm Armani Code kesnilikle favorim ama :)

Mademoiselle dedi ki...

Armani Code bir arkadasimin imza parfumu. Hos, hafif, modern bir koku.