27 Haziran 2011

LUSH BANYO URUNLERI

Kizim Bilge dogdugundan beri suyu sevmezdi. Banyoyu onun icin eglenceli hale getirmek icin epey ugrastigimizi hatirliyorum. Bu ugraslarimiz sirasinda Lush urunleri ile tanismistim. Ve uzun zamandir Pazar gunlerimizde Pazar gunu banyosu hazirliklarini Lush'ta yapiyoruz. Onceleri bana masrafli gelmisti Lush urunlerini almak. Sonralari ailem icin luks degil ihtiyac olmaya basladi. Epey urun denedik ve ailece ortak favorilerimiz var.  Evimizde geceleyen dostlarimizin dahi her seferinde begenisini topluyor Lush urunleri.  Bir sepet sabun ve banyo balistiklerinden secmelerini istedigimizde kararsiz bile kaliyorlardi. Reklam yazisi gibi oldu biraz ama o kadar cok begeniyorum pekcok urunu. Vazgecemiyorum. Banyo balistiklerini suslu bir sepet icerisinde sakliyorum. hem dekorasyon oluyor hem banyomuz mis gibi kokuyor.



Vanilla Fountain: Denediklerim arasinda benim ve kizimin favorisi oldugu icin ilk yorumumu Vanilya Fountain ile yapmak istedim. Vanilya kokusu tum banyoyu sariyor ve beni inanilmaz rahatlatiyor. Cok stresli oldugumda ilk olarak kullandigim urun bu. Urun odunumsu parfumler icin mukemmel bir zemin hazirliyor. Bazi banyo balistiklerini hafif soguk su ile seviyoruz. Vanilla Fountain kesinlikle daha sicak suda hosumuza gidiyor. Kizim vanilya cubugu ile hayali oyunlar oynuyor. Vanilya Fountain'i Amandopondo ile kombine ediyoruz her seferinde. Amandopondo'nun kokusu baskin degil ama renksiz ve cildimize iyi geliyor. Kopuk etkisi  fena degil. Tum kuvetin full kopuk olmasi icin iki adet kullaniyoruz. Bir tanesi ile yarim kuvet kopuk elde ediyoruz.


You Snap The Whip:  Bu urun kisisel favorim ve yaz icin ideal bir urun. Ailenin diger iki ferdi camurumsu goruntuden pek hoslanmadilar. Ben kil banyosu hissini veren bu urunu cok seviyorum. Ilk kullandigimda cildimi kurutacagini dusundum ama isil isil biraktigini gorunce cok etkilendim. Peeling etkisi var, kokusuna bayiliyorum. Kullanirken banyoyu biraz kirletiyor ama su ile kolayca temizleniyor heryer. Ilk kullanimin ardindan sik bir kutu icerisinde sakliyorum. Bir tanesini 4 banyoda bitirdigimi not dusebilirim.


King of Skin: Simdiye kadar kullandigim en kolay body butter. Gercekten banyo sonrasi body butter kullanmaktan cok daha kolay geliyor bana bu urunu kullanmak. Hafif muz, tahil, odunumsu bir kokusu var ama tam istedigim gibi baskin degil. Kullandigim parfumun etkisini bastirmadigi icin cok seviyorum. Bu urunu kizimda da kullaniyorum cunku cok kuru bir cildi var. Urunu banyodan cikmadan hemen once kullaniyorum ve su ile iyice durulandiktan sonra banyo havlusu yardimiyla emilmeyen kismini siliyorum. Sonuc en az iki gun suren bir nem diyebilirim. Iki gun tekrar vucut kremi kullanmama gerek kalmiyor Kisin bu urunu kullanmayi yaz kullanimindan daha uygun buluyorum. Hamile bayanlar acisindan bir tehlikesi yoksa kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ediyorum. Inanin bana vucudunuzda catlak olmayacak( genetik olarak catlaga cok musaitseniz engeller mi emin degilim). Ortalama olarak 10 kullanimlik.

Lush urunlerini yorumlamaya devam edecegim:).

2 yorum:

Sunthing Special dedi ki...

Lush'ın pek çok ürününe bayılıyorum ben de, özellikle yüz temizleyicileri ve masaj kremlerine... Gerilla Perfumes serisi hakkında görüşlerini de yazabilirsin belki?
İlginç, King of Skin benim de deneyip en memnun kalmadığım body butter... Kokusu filan güzel ama sanki cildimden hiç arınmıyor, uzun süre o yağlı, vıcık vıcık hisle dolanmak çok rahatsız ediyor beni

Mademoiselle dedi ki...

:) Losyon yada vucut sutu kullaniyorsaniz hemen emiliyor ama denedigim body butter'larin hepsi -daha dogrusu tam nemlendiren hepsi - basta bir sure vicik vicik oluyor. Masaj yapma ve kiyafetleri giyme konusunda acele etmemek gerekiyor. Herseye ragmen bir sure vicik vicik hissettirebiliyor gercekten. Ben vucudumun nemlenmesini on planda tuttugum icin cok umursamiyorum bu hissi. O surede cilt maskelerimi, yada manikurumu yada kendimle ilgili herhangibir bakimi yapiyorum. Ve en sonunda giyiniyorum.

Lush urunlerinin kremlerini denemedim daha once. Ilk kez lemony flutter aldim ve deneyecegim. Urunlerde paraben olmasi benim icin buyuk bir hayal kirikligi ama.