7 Temmuz 2011

ONE MILLION FOR MEN by PACO RABANNE (2008)

Parfum notalari: greyfurt, kirmizi portakal, nane sekeri, gul, tarcin, baharatlar, deri, beyaz odunlar, sentetik esmeramber ve paculi.

Parfum burnu: Christophe Raynaud, Olivier Pescheux, Michel Girard

One Million'u denedigim ilk gun Kenzo Homme( mavi sise), Aventus by Creed, Original Santal by Creed ve Tom Ford'un Grey Vetiver'ini denemistim. Muhtemelen baska erkek kokularina da bakmistim ama aklimda kalan bu parfumlerin hepsinden az sevmistim One Million'u. Hatta sevmemistim cunku cok sekerli bulmustum. Hos, sekerli acilis 10 dakika sonra kismen azaliyor ve parfum biraz daha derinlesiyor tende ama farkli bir koku degil. Sanki senelerdir hayatimizda olan bir koku One Million. Zaten parfumun fanlari Le Malle, Pi gibi kokular ile yapilan benzetmeeri okumustur. Lutfen bu tecrubeyi bir yasayin. Bir bileginizde Le Malle, digerinde One Million 15 dakika bekleyin ve ne kadar benzer olduklarini kendiniz test edin.

Bir sure giydim One Million'u...Parfumde su olmamis, bu olmamis gibi cumleler kullanmayacagim. Kendi tarzinda iyi tamamlanmis bir koku. Anlamasi kolay, giymesi kolay. Sadece bir erkek parfumu icin cok sekerli buldum. Sekerli yapisindan da pek maskulen bulamadim kokuyu. Bence zaten unisex olarak markete cikmaliymis.

Genc erkeklerde de genc kizlardaki gibi sekerli parfum modasi varsa, One Million'u deneyin derim. Ama digerleri bu kokudan uzak dursun.

Hiç yorum yok: