8 Temmuz 2011

Un Bois Vanille by SERGE LUTENS


Parfum Notalari: siyah saf vanilya ,  meyan koku, sandal agaci, hindistan cevizi sutu, balmumu, caramelize edilmis benzoin, aci badem, Gaiac agaci, tonka fasulyesi.


Parfum burnu: Christopher Sheldrake


Un bois Vanille bastan sonra hindistan cevizli karamelize edilmis balsamik vanilya kokusu. Bilmiyorum ifade seklim bir anlam ifade etti mi. Parfumu denemeden almak en buyuk risklerden biri.

Parfumu sevdigini sanan bir insan bile bu kokudan bikar gibi geliyor.  Insan sekerli bir tatli yediginde bir sure sonra seker gormek istemiyor sonucta. Kokunun, tat ile benzer bir duygu oldugunu dusunursek cok sekere bir sure sonra tahammul edemeyiz.

Parfumu gece yatmadan once cok az bir miktar bilegime surdum. Hayatimda ilk kez, elimi yastigimin altina saklayip uyudum. Buna ragmen o kokuyu tamamen uzaklastiramadim burnumdan. Sabah kalktigimda parfum hala bilegimdeydi. Bu kadar etkili bir koku yani. Hem sevmedim, hem bilegime yapisti. Parfum unisex ten daha cok feminen. Yas kategorisi yapamiyorum. Gencler icin fazla kompleks, olgunlar icin fazla sekerli. Hangi kitle icin yapilmis olabilir ki bu parfum?

Vanilya'yi cok sevmem ama sevmis olsaydim Chinatown giyerdim. Denedigim en iyi vanilya kokularindan oldugunu dusunuyorum.

Hiç yorum yok: