8 Temmuz 2011

BOND NO 9's HAMPTOMS (2005)

Parfum burnu: Rene Morgantheler. Bu ismi acikcasi daha once duymamistim.

Notalari: Bergamot, limon cicegi, yasemin, manolya, amber, sandalagaci.

Bond 9 parfum favorim olmasa da Hamptoms'un kotu oldugunu dusunMUyorum. Sadece fiyati bu koku icin birkac beden buyuk. Ayrica yine farkli bir koku degil. Creed tarzi ama onlar kadar fresh olamayan bir koku Hamptoms.

Creed'in Silver Mountain Water benim favori kokularimdan. Tabi favori ama Aventus kadar favori degil.  Hamptoms'tan  Silver Mountain Water kadar etkilenmedim. Fakat parfumun fanlarin oldugunu dusunebiliyorum. Bir sekilde ben luks bir parfumum diye bagiriyor Hamptoms da...

Parfum unisex. Bir sure denedikten sonra maskulen agirlikli bir unisex oldugunu ve erkeklere daha cok yakisacagini dusunuyorum. Bir erkegin uzerinde hos bir koku oldugunu dusunecegimden eminim. Beni rahatsiz eden hicbir yani olmadi. Hafif ferah ust notalari yaz aylari icin yeteri kadar serinlik etkisi vermiyor. Manolya diger ciceklerden daha baskin geliyor tenimde.

Parfum kaliciligi oldukca iyi. Cok ama cok kucuk bir parca tenime deydirdigim halde o kucuk nokta iki saat kadar etkisini devam ettirdi.

Sonuc olarak, tum olumlu karakterine ragmen, aradiginiz ozel kokunun Hamptoms oldugunu dusunmuyorum. Bu parfumu hediye olarak verecek comert arkadaslariniz varsa begenerek kullanabilirsiniz.  Parfumun fanlarina saygi duymakla beraber bir sise Hamptomps alacagimi dusunmuyorum.

Hiç yorum yok: