8 Temmuz 2011

CONEY ISLAND by BOND NO.9 (2007)


Coney Island numunemi ilk aldigimda parfum yeni cikmis ve numunesi alisveris merkezinde dagitiliyordu. Hemen denemis ve sevmemistim.  Numunem uzun suredir numune dolabimda duruyor ve her gordugumde artik bu parfumu yorumlamayim diyordum. Kendi kendime uyguladigim bu baski sonucunda suan toparlanmasi zor cumleler kuruyorum. En iyisi parfumun notalarindan bahsederek baslayayim.

Parfum notalari: margarita, karpuz, guava, tarcin, cikolata, karamel, misk, vanilya, sedir agaci, sandal agaci.

Parfum burnu: Richard Herpin

Tarcin mi, cikolata mi, vanilya mi? Nerde? Tenimde bu notalari alamiyorum. Daha beklemem mi lazim acaba. Ne kadar sureyle? Himmm, epey beklemem ve dayanamayip yikamam lazim. Evet simdi oldu. Yikayinca cikolatamsi birseyler var sanki. Cok zorlamayla ama...Kendimi kandiriyor bile olabilirim...

Uzatmayayim, Coney Island benim icin kocaman bir hayir, kocaman...Ne parfumu bu? Bir karakteri bile yok. Margarita li meyvemsi acilisi hic sevmedim. Alt notalar biraz daha tahammul edilebilir. Bond no.9'larin genel sorunu fiyatlari. Bana piyasadaki en ucuz parfum kategorisinde sunulsa belki biraz daha olumlu dusuncegim. Yine kalicilik cok iyi, yika, yika silinmiyor tenimden. Ama kokuda is yok...

Hiç yorum yok: