18 Temmuz 2011

CHAMPACA by ORMONDE JAYNE


Champaca notalari: cicek yagi, pembe biber, bamboo, champaca, frezya, basmati pirinci, laden recinesi, yesil cay ve misk.

Parfumu denemeden once hep olumlu yorumlar okumustum. Dolayisiyla denedigimdeki hayal kirikligini anlatamam. Champaca'yi sevmedim. Biraz fazla kestirmeden soyledim dusuncemi cunku yazacak fazla birsey bulamiyorum. Ne ust notalari, ne orta notalari, ne alt notalari...Birseyler eksik olmus, sanki daha cok yarim kalmis bir deneme parfumu gibi. Biber orani fazla siritmis, basmati princi diger notalarla uyum gostermemis, bamboo ve frezyanin diger notalar ile alakasi bile yok sanki...Tek olumlu buldugum ozellik yesil cayin parfume olan katkisi olmus.

Champaca'yi begenen, giyen herkese saygim sonsuz. Ben sadece anlam veremedim, sevemedim. Tarzimi bulamadim bu kokuda.

Ormonde Jayne henuz cok iyi tanimadigim, tum parfumlerini denemedigim bir parfum evi. Muhtemelen denedigim parfumler arasinda ilgimi ceken bir koku olmadigindan kesfini hep yarim birakigim bir parfum evi. Bakalim sonraki yorumlarimda bu parfum evinde ilgimi ceken birseyler olacak mi...

Hiç yorum yok: