16 Temmuz 2011

BAHCE

Maalesef bu haftasonu parfum yorumu yok. Fena halde usuttum, hasta modumdayim. Burnum tikali ve parfumlerime iki gundur dokunamiyorum. Mutfakta nane-limon iciyorum. Mutfak kapilarimiz sonuna kadar acik, bahceyi izliyorum...

Ben bahceli bir evde degil, bir apartman dairesinde buyudum. Macerayi cok sever, bortu bocek inceler dururdum hep. Bizim bahcemizde buyuyen bir cocuk olsaydim, sanirim eve girmek istemezdim. Bahcemizde kedimiz, rengarenk kurbagalarimiz, sincaplarimiz, kus yuvalarimiz ve  cesit cesit boceklerimiz var. Orumcekler ve sumuklubocekler bunlarin arasinda en cok olanlari...

Boyle bir anda resim cekmek geldi icimden...Hava oldukca serin, uzerimde yagmurlugum ve yagmur botlarimla, sicak mekanlarda serinlemek isteyenler icin bu fotograflar...













Hiç yorum yok: