8 Aralık 2006

ANGEL INNOCENT by THIERRY MUGLER





Kendimin "Angel" parfumlerinin cokta buyuk bir fanatigi olmadigini parfumu yorumlamadan once soylemeliyim sanirim. Cunku baslangicimdan da anlayabileceginiz gibi bende pek etkili bir sonuc olusturmadi Angel Innocent. En cok satilan parfumler arasinda her zaman bir Angel gormek mumkun oluyor ama bu parfumlerden keyif almayanlarin sayisi da azimsanmayacak kadar cok. Oncelikle benim kimyam Innocent ile uyusmadi. Etkisi ilk yarim saat icerisinde tamamen yok oldu. Evet cok sekerli degil (bu iyi bir ozellik), rahatlatici limon ozleri var ve yaza uygun bir parfum. Bu parfumun bendeki etkisini soyle ozetleyebilirim. Serin bir yaz aksami kirlarda yuruyorum ve ruzgar ucusan saclarimin arasindan bana Innocent'in kokusunu getiriyor. Yani mutlaka bir ruzgar olmali...Cok ozel degil, ama tamamen kullanilabilir ve dahasi pek cogunun favori parfumunden biri olabilir.

Ben L by Lolita'nin son notalarini hep Innocent'a benzetiyorum. Ama L daha kadinsi bir koku ve daha guclu.Sadece benim tarzim degil...10 uzerinden 7.

Hiç yorum yok: