8 Aralık 2006

JASMIN FULL by MONTALE



Yasemin, honeysuckle (hanimeli cicegi)ve portakal cicegi notalariyla mukemmel icerikte bir parfum.

Bundan kisa bir sure once kimligi gizli bir fransiz tasarimcinin "MONTALE" ismini verdigi parfum serisi ayni ismi tasiyan firmasinda ve seckin birkac butikte limitli sayida satilmaya baslanmisti. Reklamlardan kacinan ve sadece belli sayida olan musterilerinin memnuniyetini kendilerine hedef secen firma kisa surede parfum piyasasindaki yerini almis.

Gecen sene yanilmiyorsam bu zamanlar "Jasmin Full by Montale" hakkinda ilk yorumalari okumustum. Hakkinda soylenen su sozler sizcede ne kadar iddiali oldugunu gostermiyor mu?: " Bu parfumu kullanan bir bayani dunyanin neresine giderse gitsin takip ederim".

Jasmine Full gecen kis en favori gosterilen 10 parfumunden biriydi. Parfum gurulari bu yeni yasemin kokusuna 10 uzerinden 9 puan verdiler ve yasemin sevenler icin vazgecilmez bir koku oldugunu da eklediler.

Yasemin kokularina hayran biri olarak denemek icin 1 yil nasil bekledim bilmiyorum ama gectigimiz gunlerde Vijay (suravionline.com)_ ile baglantiya gectim ve parfumler konusunda biraz sohbetimizden sonra bana Jasmin Full'un testerini gonderecegini soyledi.

Tenimdeki izlenimlerime dayanarak ilk 5 dakika yasemin kokusunun bayiltici yogunlukta oldugunu soylemeliyim. Fakat cok gecmeden tenimde geri kalan notalar bana duygusal,romantik ve sicak yasemini geri verdi. Portakal cicegi ise yumusak bir sekilde son notalari beraberinde getirdi.

Montale Full, gunluk giyilecek bir parfumden ziyade ozel bir davete saklanmali. Bu parfumle davetin en guzel kokan ve elegant bayani olacagimdan eminim.

Butun bunlara ek olarak Montale Jasmin Full'u EDT olarak piyasaya cikarsaydi, hic kacinilmaz olarak gardrobumdaki yerini alacakti. EDP olarak koklamasini cok sevdigimi ve mukemmel buldugumu ama kullanamayacagim kadar iddiali ve yogun oldugunu belirtmek istiyorum. Sunu da eklemek istiyorum ki EDP versiyonu orta yas grubundaki bayanlarin EDT'ye gore oncelikli tercihi olabilir.


Diger bazi yasemin kokulari: L'Artisan La Chasse aux Papillons, Le Jasmin by Annick Goutal, Blush by Marc Jacobs ve Eau de Jasmine by Bvlgari.

Jasmin Full; L'Artizan'a gore daha yogun, Le Jasmin'e gore daha baharatli (Le Jasmin cok sekerliydi) ve Eau de Jasmine'e gore daha agir ve kalici bir koku.

Jasmin Full'u Suravi Online'da bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: