4 Mayıs 2007

Cocoon Eau de Parfum


Notalari: Kakao, Vanilya, Paculi

Cacoon icindeki notalar ya saf esanslar degil, ya da karisimin yogunlugu cok seyreltilmis. Bu uc nota da hissediliyorlar fakat daha cok kimyasal bir sekilde. Ben bu kucuk seyahat boyunu ismarlarken bazi beklentilerimin oldugunu itiraf etmeliyim. Birkac yerden bu parfume dair olumlu yorumlar okumustum.

Cocoon'u, onlu yaslardaki genc kizlar severek kullanabilirler. Oldukca hafif, hafif sekerli ve basit formullu. Parfumu olgun yasta bir bayanin denemeden almasi ya da boyle bir bayana hediye verilmesi uygun olmaz.Bu nedenle parfum yorumumu uygun fiyata alinmis bir Cacoon parfumunu, genc bir bayan icin yorumlayacagim.

Uygun fiyatta derken sunu kasdettim: piyasada indirimli parfum satisi yapan pek cok site artik sevdigimiz parfumleri $30 civarinda satiyor. Bu nedenle Cacoon icin $15 civarindan fazlasinin verilmesi yerinde olmayacaktir. Bugunlerde parfum yorumlarima fiyatlar ile ilgili ayrintilari ekledigimin farkindayim. Cunku benim gibi birkac parfum ile yapamiyorsaniz, fiyat faktorunu goz onunde bulundurmaniz lazim. Piyasada binlerce parfum var ve hangisine verecegimiz paranin degecegi onemli bir etken.

Tekrar Cacoon'a gelecek olursam parfumu bazi nedenlerden dolayi hem kis mevsimine hem de yaz mevsimine uygun buldum. Bronz bir tene boyle bir koku yakisacaktir. Tende denendiginde daha cok kakao agirlikli hissedilirken, kiyafet uzerinde paculi agirlikli hissediliyor. Ben ten uzerinde denemenizi tavsiye ediyorum.

Parfumun kaliciligi maalesef iki saat kadar bir sure ile sinirli. Bu nedenle gun icerisinde sikca tekrarlamaniz gerekecektir.

Ayrintili bilgi icin Yves Rocher'in web adresine bakmanizi oneririm.

Hiç yorum yok: