29 Mart 2007

A La Nuit by Serge Lutens (2000)


Notalari: Yasemin, green shoots(??), honey( bal), clove(karanfil), benzoin, musk(misk)
A la Nuit, diger yasemin kokulari gibi etkisi kisa suren bir parfum(tenimde iki saat kadar). Her ne kadar ilk denememde sevmis olsam da, suan parfumun favori yasemin kokum olmadigini dusunuyorum.

A la Nuit, etkisinin uzun surecegini dusunduren bir yasemin notasi ile basliyor. Fakat olmasi gereken kadar gercek bir nota degil. Yasemine eslik eden bazi baharatlar da var(tam olarak hangileri oldugu anlasilmiyor). Bu baharatlar parfume sicak bir hava vermis. Orta notalarda yesil notalar ile karismis kirmizi karanfiller var. Alt notalarda balli misk ve benzoin hissediliyor.

A la Nuit'in yasemin severler icin SIK bir parfum oldugunu dusunuyorum fakat denedigim en duru ve guzel yasemin kokusu degil. Alt notalarini orta notalarindan daha cok sevdigimi itiraf etmek istiyorum.

Sonuc olarak parfum hakkinda daha uzun bir yorum yazmak icimden gelmiyor. Begenilmesi zor bir koku degil fakat hemen hayranlik etkisi de olusturmuyor. Diger yasemin parfumlerini denemeden satin almanizi onermiyorum. Eger begendiyseniz yas, mevsim ve
yer siniri olmaksizin giyebileceginizi dusunuyorum.

Hiç yorum yok: