22 Haziran 2011

EAU DE SHALIMAR by GUERLAIN 2010



With the respect of original Shalimar fans...I loved loved loved Eau de Shalimar.

Uzun zamandir bu parfumu alip almamakta kararsizdim. Parfumerilerde Eau de Shalimar'i goremedigim icin deneyemedim ve pekcok parfum blogunda orjinal versiyonun modernlestirilmesine karsi anlamsiz bir karsi cikma durumu soz konusu olunca Eau de Shalimar'i modernlestirilme calismalarinda harcanan diger bir deneme olarak dusunmeye baslamistim. Malum birkac sene oncesinde Shalimar light, daha oncesinde de diger bir light versiyonu piyasaya surulmustu. Asil sorun burada galiba, sadece birkac yil icinde birkac versiyonun daha piyasaya surulmesi.

Orjinal Shalimar'i hicbir zaman giyememis olan ama giyebilmis olmayi cok isteyen, belki neredeyse 30'larina gelmis yada gecmis, hayatin olgunluk asamasinda olan herkes bu parfumu benim kadar sevebilir. Yapilan olumsuz elestirileri anlayamiyorum cunku orjinal Shalimar gunluk hayatta giyilebilmesi biraz zor bir koku. Ise giden bir bayan mesela orjinal versiyonunu giyemiyebilirdi ama Eau de Shalimar cok kolay giyilebilir. Parfum orjinal versiyonundan tamamen farkli olmus diyenler var, ben oyle dusunmuyorum.

Parfum notalarindan bazilari: lime, bergamot, portakal, gul, iris, yasemin, vanilya.

Benim icin gun icerisinde giyebilecegim tum ozelliklere sahip. Sitrus acilisi var ama cok keskin degil, odunumsu notalar yeteri kadar, cicek notlari yeteri kadar, iris kesinlikle tenimde hissediliyor ve yeterince intence.

Kaliciligini pekcok kisi az bulmus, light bir versiyon icin bu anormal bir durum degil. Fakat isin ilginci, Eau de Shalimar tenimde Chamade'nin saf parfumunden daha uzun sure kaldi. Dun hafif ruzgarli havada, ruzgar bile dansetti parfumumle. Ikisinin muhtesem oyununda, tum koku duyularim senlik havasindaydi.

Kisaca hallelujah:).

Reklam muzigi :In the mood of love

Shalimar reklam filmi( youtube)

Hiç yorum yok: