20 Haziran 2011

NAHEMA by GUERLAIN 1979



Notalari: sumbul, bergamot, mandarin, ylang ylang, gul, seftali, vanilya, tonka fasulyesi, siklamen, zambak, sandalagaci, kabe samani ve benzoin.

Bugun gun boyu Nahema'nin minicik sisesi icindeki parfum versiyonunu giydim. Saf parfum oldugu halde kaliciligi mukemmel degildi, aksam 7 gibi koku etkisini tamamen yitirdi. Nahema'yi her denedigimde muhtesem oldugunu dusunuyorum, kesinlikle cok iyi tamamlanmis, cok luks bir parfum Nahema. Kendimi 10 yil sonra bu kokuyu giyiyor olarak gorebiliyorum.

Parfum Jean Paul Gualtier tarafindan Catherine Deneuve dusunulerek yapilmis. Ve Catherine Deneuve'da bu kokuyu begenmis ve uzun yillar giymis. Nahema gercekten bir cerebrity parfumu, inanilmaz şık, inanilmaz luks. Harika bir ozel gun yada gece giymek icin dusunulmesi gereken bir parfum. Parfumu her denedigimde kendimi daha disi hissediyorum, daha disi giyinmeye zorluyorum.

Guerlain'in klasik bir parfumu dendiginde aklima ilginc bir sekilde ilk olarak Nahema geliyor. Kendisini Mitsouko'dan daha cok begeniyorum. Mitsouko nasil desem, bana sanki devri gecti gibi geliyor. Tabi parfumu sevenlere karsi sonsuz saygim devam ediyor.

Oldukca klasik bir koku Nahema, modern kokular pesindeki hanimlara gore degil. Harika bir gece parfumu veya ozel gun parfumu olabilir.

Hiç yorum yok: