11 Aralık 2006

Gardénia Passion by Annick Goutal (1989)



Notalari: Gardenia(gardenya), Jasmine(yasemin), Tuberose (tuberoza (sumbulgillerden)), Orange Blossom (portakal cicegi), kavakagaci.

Annick Goutal parfumunu cekici, zengin ve yogun olarak tanimlamis. Ben yogun kelimesi uzerinde durmak istiyorum. Cicek kokulari benim icin cok yogun olmamali. Cicek tozlarina karsi allerjim var ve yogun cicek kokulari bendeki allerjinin etkisini arttiriyor. Mukemmel bir cicek kokusu yumusak tonlarda olmalidir. Modern yada eski zamani animsatan bir koku olmasi onemli degil benim icin, sadece yumusak tonlarda olsun yeter...

Annick Goutal parfumlerinin cogunu seviyorum ama Gardenia Passion ile ayni kategoride olan daha mukemmel parfumler var. Carnal Flowers, Fracas (aslinda Fracas'ta cok yogun ama onda cekici olan birseyler var) ve Gardenia ( Chanel) varken Gardenia Passion benim zevkle kullanacagim cicek kokulariardenia arasinda yer almiyor.

Bu yorum tekrar duzeltilmek icin beklemeye alinmistir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

perfect..