6 Temmuz 2011

Iris Nobile by Acqua di Parma


Parfum Notalarindan bazilari: iris, yildiz anason, mandalina, bergamot, sedir cicegi, portakal agaci cicegi, iris kokleri, vanilya ve amber.

Parfum burunlari: Francis Kurkdjian ve Francoise Caron

Seneler once, parfumlere olan ilgimin tutkuya donustugu zamanlar Iris Nobile'yi denemis ve cok begenmistim. Henuz iris notasini sevdigimi yeni yeni kesfediyordum. Iris Nobile'yi oldukca giyilebilir bir koku olarak yorumlamistim.

Parfum zevkim biraz degisti ve bambaska kokular denedim. Iris Nobile'nin oldukca giyilebilir bir koku oldugunu hala dusunuyorum. Fakat iris parfumleri kateorisinde listemin altina dustu zamanla.

Suan vucut losyonu ile beraber denedigim parfumun kompleks olmadigini dusunuyorum. Yesil bir iris notasi, hafif sekerli, ne cok ozel, ne cok luks. Parfumu anlamak icin saatlere ihtiyaciniz yok. Basit, elegan ve hafif. Ama dedigim gibi, aradiginiz en mukemmel koku Iris Nobile degil.

Parfumun sunumu, kullanilan renkler, numunelerini sunum sekilleri ve numune paketindeki oldukca buyuk vucut losyonu benden arti puani aldi. Ayrica 20ml'lik seyahat boyu gercekten ideal.

Hiç yorum yok: