6 Temmuz 2011

Rose d'Amour by Les Parfums de Rosine


Parfum Notalari: ginger, kasni otu, bergamot, aldehitler, gul tomurcuklari, gul esanslari, iris, yasemin, yosun, misk, biber ve kabe samani.

Parfum burnu: Camille Latron ( ayni parfum evinden en populer parfum olan Rose Flamenca'nin da burnu)

2007 yilinda en cok ziyaret ettigim parfum standlarindan biri Les Parfums de Rosine'ydi. Bu parfum evinden bir gul kokusunu sevemessem baska hicbir gul parfumunu sevemem diye dusunuyordum.

Rose d' Amour hakkinda fazla yazmak istemedigim, beni heyecanlandirmayan bir koku.

Eski usul, aldehilik, acimsi bir acilisi var parfumun. Rose d'Amour'un keskin ve aci acilisini koklamaktan ziyade bir sure koklamamayi tercih ediyorum. 10 dakika kadar orta notalarin dengede ve tolere edilebilir oldugunu dusunuyorum ama eninde sonunda pudrali bir yapiya donusuyor. Acilisi sevmedim, base notalarini sevmedim. Bu nedenle Rose d'Amour listemden cikiyor. Belki yas olarak ileri yaslarda bayanlar icin uygun bir koku olabilir.

Hiç yorum yok: