4 Mayıs 2007

Series 3: Incense: Kyoto by Comme des Garçons (2002)


Notalari: tutsu, selvi agaci yagi, kahve, tik agaci, kabe samani, paçuli, amber, olumsuz cicekler ve sedir agaci.

Comme des Garcons , seri 3 yani tutsu serisinden benim favori parfumumu yorumluyorum bugun. Bu serinin diger bir parfumu olan Zagorsk cok kisinin begendigi ama benim kolay giyilecegini dusunmedigim bir kokuydu. Bu nedenle Kyoto'yu onyargilarla denedim fakat buna ragmen cok sevdim!

Kyoto, Ricky Martin'in parfumu olarak biliniyor. Ricky Martin birgun bir programa katilir. Programi sunan bayan parfum hakkinda bir suru yorum yapar. Programin sonuna kadar artik dayanamaz ve hangi parfumu giydigini sorar. Ricky Martin "Kyoto" der. Bundan sonra sarkicinin hayranlari birer sise Kyoto edinirler:).

Ricky Martin dedim ama Kyoto unisex bir parfum. Fakat erkeklere daha cok yakisan bir unisex parfum. Ben sahsen bu parfumu giymezdim ama esime alirdim. Muhtemelen sadece kolonya ya da cok hafif parfum giyebilen esim, Kyoto'dan nefret edecek ve bana bir daha parfum almani istemiyorum diyecekti:). Halbuki boyle bir parfumu esimin kullanmasina izin veren beni takdir etmesi gerekecekti. Cunku yine ozellikle belirtmek istiyorum, Kyoto cok seksi kokulardan biri.

Parfum acilisini tutsu, kahve ve selvi agaci yagi ile yapiyor. Iste bu noktada gercekten erkek teni ile inanilmaz uyum sagladigi icin parfumu erkekler uzerinde koklamayi tercih ederim. Sadece bu uc nota uzerinde uzun bir sure oran dengelemek icin ugrasildigina eminim. Daha sonra kabe samani, amber ve diger odunumsu notalar hissediliyor. Bu asamada sanki tutun kokusu da hissediyorum. Fakat tutsu ve odun notalari kullanildigi icin emin olamiyorum. Orta noktalari fevkalade tamamlanmis.Alt notalarda sedir ile veda ediyor. "Olumsuz cicek" denilen cicek bir cicegin isim mi, yoksa bircok cicege verilen tek bir ad mi bilemiyorum. Ben zaten Kyoto icinde cicek kokusu alamiyorum.

Kyoto, Zagorsk'tan daha basit formullu ve daha kolay giyilebilir bir koku. Simdiye kadar denedigim unisex ve erkek parfumleri arasinda esim ustunde en fazla koklamak istedigim parfum. Kyoto'nun esmer ve bugday tenli erkekler icin daha uygun olabilecegini dusunuyorum. Buna ek olarak olgun erkeklerin kullanmasi gereken bir parfum oldugunu dusunuyorum. O nedenle 30 yas ve uzeri kullanimi icin daha uygundur diye bir not dusebilirim.

Sonuc olarak, parfumun klasik ve spor tarzi karistirmayi sevenler icin cok uygun oldugunu dusunuyorum. Bunun disinda daha ozel yerlerde de giyilebilir. Bayan kullanimi konusunda emin degilim. Parfumu severek giyen pek cok bayan oldugu icin bir sans verilmesi gerektigini dusunuyorum. Benim tarzimi yansitmiyor ama siz sevebilirsiniz...

Parfum hakkinda gerekli bilgiyi lucky scent adresinden alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: