5 Temmuz 2011

PORTRAIT OF A LADY (2010) by FREDERIC MALLE


Portrait of a lady...Master Dominuque Ropion'un, kadinlara bakis acisi...Aklindan gecen kadin cok masum degil, genc degil...Ne istedigini bilen, kendisini iyi taniyan, ayaklari ustunde duran ve oyun oynamasini seven bir kadinin kokusu bu. Yine Frederic Malle, yine bir gul kokusu...

Une Rose simdiye kadar denedigim en guzel gul kokusuydu...Portrait Of a Lady ise simdiye kadar bana hitap ettigini dusundugum, hatta benim icin yapildigini dusundugum ilk gul parfumu...Gul notasini baskin olarak sevmeyenlerin parfumu...Oryental, modern, luks...

Portrait of Lady'de gul notasi baharatlarla, misklerle harmanlanmis, dumansi bir derinlik verilmis. Une Rose kadar baskin bir gul kokusu degil. Iki parfumu yanyana denedigimde bir sure sonra Portrait of a Lady gorunmez oluyormus gibi hafif hissedilmeye basliyor.  Portrait of a Lady'nin bu ozelligi olumsuz gibi gorunse de, parfumu zihnimde daha cazip kiliyor, beynim almalisin alarmlarini caliyor. Beni bir sure sonra baymayacagindan emin olacagim bir gul kokusu...Hergun yeni parfumler deniyorum ama Frederic Malle evinin cicek kokularinin uzerine cicek kokusu giyemiyorum...

Parfum notalari: gul esanslari, frenk uzumu, ahududu, tarcin, karanfil, gul ozu, paculi, sandal agaci, tutsu,  beyaz misk kokteyli

Hiç yorum yok: