6 Haziran 2007

Sheer Freesia by Bath & Body Works



Notalari: Plum( erik), Grass (çimen), Freesia accord( frezya), Rose( gul), Sandalwood(sandalagaci), Musk (misk).

Yaz aylarinda serinlemeye ihtiyac duydugunuz halde, parfum kullanmak istemeyenlerdenseniz Bath and Body Works'un birbirinden farkli "body splash" lerini kullanabilirsiniz. Kis aylarinda bir trikonun ya da kase mantonun bu kokularla uyum saglamayacagini ve komik olacagini dusunuyorum. Fakat yazin bazen kullandigimiz kokuyu surekli yenilemek isteriz ve bu nedenle parfumler bize biraz bayiltici ve yogun gelebilir.

Bu nedenle bir yerlerden body splash yorumlari yazmaya baslamam gerektigini dusundum.
Ilk yorumu favori kokum "Sheer Fresia" icin yapiyorum.

Bor body splash'ten, parfumlerden bekledigimiz derinligi ve kaliteyi beklemeyiz. Koku tenimizde degiskenlik kazanmaz. Hissederiz ve etkisi kaybolur...Bu nedenle gun icerisinde defalarca yeniden giyinebiliriz. Dus jeli ve vucut losyonu ile giyindigimizde etkisini hafif bir EDT gibi bile hissedebilir.

Piyasada bulunan pek cok kalitesiz marka parfume dunyanin parasini vermek yerine, yaz aylari icerisinde body splash kullanmak hem zevkimize hem de butcemize hitap edecektir.

Sheer Fresia, icerisinde bulunan mor erik ve frezya notasi ile cok hafif ve her begeni grubundan bayanlara hitap edebilecek bir kokuya sahip. Sandalagaci ve misk en az farkedebilen diger notalar. Acikcasi Sheer Fresia acilisini limonumsu-alkolumsu bir cimen kokusu ile yapiyor. Hemen ardindan huzur veren frezya ve ardindan uzun surecek bir mor erik kokusu bizi bekliyor.

Sonuc olarak, Sheer Fresia benden gecer puan aliyor ve serinlemek icin hos bir alternatif oldugunu dusunuyorum. Bath and Body Works'ten 240 ml'lik sisesini 5 Dolara inen fiyatlar ile bulmak mumkun.

1 yorum:

meveo dedi ki...

nacizane olarak ben de bbw'nin cool citrus basil'ini citrus kokulardan hoslanan ama limon kolonyasini reddeden (benim gibi) erkekler icin onermek isterim.
icerikteki feslegen kokunun havasini citruslardan bir kademe oteye cekiyor. orta notalardan itibaren hafif bir ozonic yapi ile beraber son derece fresh ve ozellikle yaz icin mukemmel bir sonuc ortaya cikiyor. kisisel olarak genelde tatli erkek kokulari kullanmama ragmen ilk kez (eau savage'dan sonra) bu aileden bir koku ilgimi cekti benim.

"sheer fresia" yorumunuza cevap olmadi galiba ama, kusuruma bakmazsiniz umarim : )

bu arada blogunuzun turkce dusunuldugunde neredeyse tek ve uluslararasi bakildiginda ise ortalamanin cok cok uzerinde bir blog oldugunu soylemek istiyorum. tebrikler ve okurken yasattiginiz keyif icin tesekkurler.