23 Ağustos 2007

Millesime Imperial by Creed (1995)


Notalari: limon, yesil mandalina, Iris, Meyve notalari, deniz tuzu, Sicilya Bergamutu, Florentine, misk ve odunumsu notalar.

Creed, Millesime Imperial'in hayran listesinden Harrison Ford, Catherine Zeta Jones ve Puff Daddy gibi unlu isimler vermisti.

Şimdiye kadar begendigim birkac Creed parfumunden biri olan Millesime Imperial'i iki senedir koleksiyonuma eklemeyi planliyordum.

Birgun Creed standinda bir sure vakit gecirdim ve esim ile beraber kullanacagim hos bir unisex koku olacagina inanarak satin aldim. O ana kadar parfumun kadin tenine daha cok yakisan unisex kokulardan birisi oldugunu dusunuyordum. Bir kere satin almistim ya sihir bozuluvermisti.

Fikrim Millesime Imperial'i esimin ustunde deneyince degisti. Onun tenine kesinlikle daha cok yakismisti. Hatta birden son derece erkeksi bir koku oluvermisti. Bu durum nadiren karsilastigim bir olay ve olmamasi icin bir parfumu satin almadan once defalarca denerim. O pariltili, altin renkli sise artik esimin gardrobunda duruyor.

Butun bunlara ek olarak Millesime imperial'in romantik ve ferahlatici bir etkisi oldugunu belirtmeliyim. Yaz mevsimi icin daha uygun bir koku ve daha once de belittigim gibi erkekler icin daha anlamli bir tarza sahip. Buna ragmen, parfumun azimsanmayacak kadar cok bayan hayrani oldugunun da altini cizmeliyim. Parfumun misk ve meyve notalarindan oturu sekerli oldugunu dusundugum asamada deniz tuzu devreye giriyor. Millesime Imperial oldukca tuzlu bir koku...Gun icerisinde kullanilabilecek luks ve hafif bir koku oldugunu dusunuyorum. Millesime Imperial'i bir grup icin onermek zorunda olsaydim 25-45 yas grubu arasindaki erkeklere onerebilirdim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,

sayfanızı bugün gördüm. aslında parfüm merekım yoktu. yalnız son 2 haftadır.kendime uygun , kalıcı bir parfüm aramaktayım. 24 yaşındayım ve çiçek kokularını seviyorum. fazla ağır kokulardan hoşlanmıyorum. armani code ve noa kullanmıştım. ama ikisininde kokuları kalıcı değildi. bana yardımcı olursanız bir kaç tavsiyede bulunursanız sevinirim. teşekkürler.