8 Aralık 2006

24 FAUBOURG by HERMES (1995)



Sevmeye calistim, sample kullandim, sevdim, sonra vazgectim, sonra tekrar sevdim. Sonra tekrar vazgectim:). Sanirim bu koku bana ve kullanim alanima gore biraz yogun, fazla iddiali, ve fazla seksi...Ana notalari portakal cicegi, kehribar, vanilya, yasemin ve geri kalanlari sadece gizem...

Teniniz de her gecen saat farkli bir kokuyu tasiyorsunuz. Ten kimyasina gore yumusak gecislere sahip ve diger Hermes parfumleri gibi butun gun boyunca etkisi hissedilebilir.

Bu kadar iddiali bir parfumu tasiyabilenlere oneriyorum ama daha hafif parfumleri tercih edenlerdenseniz Delicate versiyonu yerinde bir secim olacaktir. Bu parfum erkekler tarafindan bayanlara alinan parfumler arasinda ust sirada yer aliyor. Benden soylemesi:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten her saaat farklı bir kokuyu hissediyosunuz ama ben daha çok yasemine takıldım biraz fazla kullanılmış burun yakıyor tabi çok asil bir koku ve kalıcıda taşıyabilene helal olsun

Adsız dedi ki...

gerçekten her saaat farklı bir kokuyu hissediyosunuz ama ben daha çok yasemine takıldım biraz fazla kullanılmış burun yakıyor tabi çok asil bir koku ve kalıcıda taşıyabilene helal olsun