9 Haziran 2007

Stella by Stella McCartney (2003)



Notalari: mandarin(mandalina), Bulgarian rose(Bulgaristan gulu), peony(şakayık),rose absolute(gul ozu), amber(amber).

Bilmem neden, ben gul kokularinin ozel olanini severim. Ozel derken gunluk giydigim parfumlerin icinde gul olmasini tercih etmem. Gul, orkide gibi pahali ve ulasilmasi zor degildir ama en sevdigim cicektir. Askin sembolu kirmizi guller, masumlugun sembolu beyaz gullerdir... Yani bir Coco Chanel ve bir Parfum Sacre(Caron) ozel gul kokularidir.

Buna ragmen bazi gul kokulari en basit halleri ile etkiler beni. Basitlerdir ama duru bir guzellikleri vardir.Iste Stella oyle parfumlerden biri...

Parfum, gul ve amber bir araya gelir mi sorularina inat piyasaya suruldu.
Stella deneyebileceginiz en guzel "gunluk gul kokusu" degil. Ama sizi hayal kirikligina ugratacak bir yani da yok. Dort mevsim icin uygun ama en iyi sezonu ilkbahar ve sonbahar.

Parfumun yaz versiyonu olan "Stella Sheer" ve daha yogun olan "Stella Absolute" versiyonlari da piyasadaki yerlerini almis durumdalar. Bu parfumlerin ardindan da "Stella in two Peony" isimli parfumu cikti. Absolute Rose ile beraber, Stella in two'ya da yesil isik yakiyorum.

Stella'nin satis fiyatlarina baktigimda, parfumu buyuk indirimler ile almanin su an icin mumkun olmadigini goruyorum. Perfume Bay isimli siteden alinan 100 ml'lik bir Stella parfum ortalama olarak 70 dolar gibi bir ucret ile Turkiye'ye gidecek. Bu fiyatin Stella icin fazla oldugunu dusunuyorum. Fakat bir sekilde indirim yakalarsaniz parfumun fiyatina degecegini ve hemen hemen herkes tarafindan begenilecegini dusunuyorum.

Hiç yorum yok: