7 Haziran 2007

Un Jardin Sur Le Nil by Hermes (2005)



Notalari: green mango(yesil mango), Grapefruit (greyfurt), lotus flower(nilüfer cicegi), aromatic rushes(aromali otlar), Calamus(hintkamışı), incense(tutsu), sycamore wood (çınar agaci),Frankincense(günlük).

Bir sene once bu parfume hayrandim ve yakin zamanda internetteki indirimli parfum magazalarinin birinde beni ikna edecek bir fiyata gorunce firsati degerlendirip buyuk boy bir sisesini ismarladim.

Ismarladigim paket bugun elime ulasti ve ben anilarimi canlandirmak icin parfumu giyindim. Aradan bir saat gecti ve bu hafif ama etkisi uzun suren parfume hayran kaldim.

Uzun zamandir benden iyi bir yaz parfumu yorumlamami isteyen bayanlar, iste suan sizin icin cok guzel bir yaz parfumunu yorumluyorum.

Un Jardin Sur Le Nil, diger bir parfum olan Un Jardin en Méditerranée'den daha notr ve daha az sekerli. Acikcasi iki parfumden favorim Un Jardin Sur Le Nil. Kesinlikle pak cok yaz parfumu ve kolonyasi gibi, bu parfum de unisex. Bayanlar tarafindan da, erkekler tarafindan da kolaylikla giyilebilir. Sisesinden anlasilabilecegi gibi parfumun tum notalari yesil notalar ve hatta limon bile yesil cins limon...

Eger yesillik ve ot kokularini sevmiyorsaniz (esimin deyisiyle), bu koku tarziniz olmayabilir. Fakat kullanildikca daha cok seveceginiz bir ozellige sahip olmasi avantaj olabilir.

Un Jardin Sur Le Nil butceniz icin biraz fazla tuzlu ise Yves Rocher'in daha once yorumladigim Bambou Cologne ve ayni serideki diger kolonyalari sizin icin bir alternatif olabilir. Fakat Un Jardin Sure Le Nil kesinlikle daha luks,derin,yogun ve etkili olacaktir. Ben PFC sayfasinin sag tarafindaki linklerine bir goz atmanizi tavsiye ederim.

Sonuc olarak, Un Jardin Sur Le Nil kesinlikle dinamik ve rahatlatici bir parfum. Her yas grubundan bayan ve erkeklere tavsiye ediyorum. Hem biliyor musunuz ben Unisex parfumleri cok seviyorum. Parfum konusunda gereginden fazla ac gozlu oldugumu kabul ediyor ve esimin parfumlerine de sulanmaktan keyif aldigimi belirtmek istiyorum.

4 yorum:

B5 dedi ki...

Boucheron un altinda yorum kismi goremedigim icin buraya sana katildigimi yaziyorum.
Kesinlikle belli bir yasi var o parfümün ki onu ilk denedigimde (denemek diyorum-evde vardi)15-16 falan yaslarindaydim. Agir ama cekici bulmustum. Baskalari icin ama ;)
EDT kullanmis olabilirim.
---------------
Un Jardin Sur Le Nil ise, yine magazalarda benim de epey zamandir gozume carpan bir koku. Daha eski saniyordum. Adindan dolayi cekilip denedigimi ve hafif ve kolay kullanilir oldugundan baska birsey hatirlamiyorum. Ilk izlenim bu kalmis. Hosuma gidip gitmedigi degil.. Deneyebilirim tekrar..
--------------
Sana bir yazmak istedigim ise: yine lisede denedigim Cabotine e kavusmus olmam!! Tek kalmis sise halinde Lugano da bir parfümeride karsima cikti. Neredeyse 91den beri almamis, sonra da karsilasmamistim!! Gecmise ait sürpriz :) Cabotine (Yesil)...

Mademoiselle dedi ki...

B5,
Bu parfumler hakkinda yazdigin yorumlar icin tesekkur ederim. Un Jardin Sur Le Nil kullanildikca daha cok sevilen bir koku.
Cabotine'i henuz denemedim. Ama daha once bir kac kez daha sevdigini yazmistin. Dogrusu cok merak ettim...

Adsız dedi ki...

Merhaba, size Ankara'dan yazıyorum. Blog sayfanızı aşağı yukarı üç beş gündür aralıklarla okuyorum.Hermesin Nil parfumunu denedım guzel ama özellikle ricam olucak size, Hermesin Mediterranee isimli parfumunu blogunuzda degerlendirirseniz cok memnun olucam.Çünkü malesef Mediterranee parfumunu deneme fırsatım olmadı.Teşekkür ederim. :)

Adsız dedi ki...

bu aralar ha bire yorum yazıyorum çünkü ben bu siteyi çok seviyorum hermes parfümlerinin tam bir hayranıyım yakında kuzenim hindistandan eau das merveillesi alıp hediye edecek çok heycanlıyım biran önce gelsede kullansam bu arada terre dhermes parfümü hakkında yorumunu okumak isterim çok değişik bir koku eminim sende çok beyeneceksin