12 Aralık 2006

Dzongkha by L'Artisan Parfumeur (2006)


Notalari: peony, lychee(meyve),tea with milk (sutlu cay), saman, incense(tutsu), cedar(sedir), leather(deri) ve iris.

Dzongkha'nin karakterini anlamak icin bence birkac gun yetmez. Diger L'artisan parfumleri gibi kesif gucunuzu harekete geciren bir karaktere sahip. Oncelikle deri ve iris hakkinda ne dusunuyorsunuz??? Sizce yeterince kiskirtici mi?, bastan cikarici mi?, luks mu? ve tutkulu mu??? Evet bu iki nota bunlari animsatiyor. Ama pekala sizlerden biriniz ben tenimin deri kokmasindan hoslanacak biri degilim diyebilirsiniz...

Itiraf ediyorum, ben de tenimin deri kokmasini seven bayanlardan degilim. Ama Dzongkha bende her gecen gun daha buyuyen bir yere sahip. Simdilik onu kendi tenimde kullanma cesaretine sahip degilim ama siseden koklamayi cok seviyorum:). Hafif krema ile yumusatilmis (sutten kaynaklaniyor olabilir mi acaba?)deri ve iris. Iris kelimesini duyar duymaz tum dikkatimi verdigim ama deriyi gorunce hafif urperdigim parfumlerden biriydi Dzongkha. Bu urperis hem bu kokunun cok luks hem de cok iddiali olmasindan kaynaklanmisti.

Dzongkha, benim tenimde simdiye kadar en uzun kalan parfum rekorunu kirdi. Tam bir bucuk gun...(Yeni bir parfum denemek istedigim icin sabunla yikamak zorunda kalmistim.

Karar sizin, deri kokusunu teninizde tasima cesaretine sahipseniz ve kiskirtici olmaktan korkmuyorsaniz sizi denemeye deger bir parfum bekliyor.

Hiç yorum yok: