13 Şubat 2007

Dzing! by L'artisan (1999)


Notalari: citrus(turuncgiller), tonka fasulyesi, balsam,leather(deri), saffran(safran),ginger(zencefil).

Dzing, hemen hemen herkesin cok begendigi bir parfum olmakla beraber, pek cok kisinin teninde bes dakika bile kalmamasi ile unlu bir parfum. Bu parfumu dun kokular uzerine yaptigimiz konusma ile beni sasirtan arkadasim icin yaziyorum. Ayni zamanda aranizdaki, kullandigi parfumu sadece kendisinin hissetmesinden hoslanan ve coook hafif parfumlerin hayrani olan bayanlara ithafen yaziyorum.

Dzing, acilisini deri ve turuncgiller ile yapiyor. Kisa sure icinde tonka fasulyesi, zencefil,safran ve baharatlar kendisini hissettiriyor. Daha sonra parfum tekrar safran-deri agirlikli bir kokuya donusuyor ve tene veda ediyor.

Bu kadar etkileyici, hatta biraz daha yogun olsa "seksi" olacak parfumun var ile yok arasinda kalmasi ne kadar uzucu. Gecen yil parfum sever bayanlar bir araya gelip butik L'artisan'a mektup ve emailler gondermislerdi. Konu, Dzing'in daha etkili hale donusturulmesi talebiydi. Bu eylemin sonucunu buyuk bir sabirsizlikla bekliyorum.
Eger parfumu yenilenmis bir sekilde tekrar piyasaya surecek olurlarsa hic beklemem ve
hemen alirim.

Dzing, unisex kullanilabilir. Tek endisem parfumun bir erkek teninde daha da kaybolacagi. O nedenle bayanlar icin daha iyi bir kombinasyon olabilir. Yaz ve bahar aylari icin cok uygun ve 20 yas ustu guruba hitap ettigini dusunuyorum. Gunluk kullanima uygun.

Sonuc olarak Dzing, hafif olsa bile cok guzel tamamlanmis bir parfum oldugu icin gardrobumda yer verirdim. Elbiselerin uzerinden parfum giyilmesi olayina karsi oldugum halde bu parfumu daha etkileyici hale donusturmenin tek yolunun kiyafet uzerinden giyilmesi oldugu inancindayim.

Hiç yorum yok: