16 Haziran 2010

CARNAL FLOWER- FREDERIC MALLE

Carnal Flower adi ustunde biraz cumbus, biraz ahenk, icinde yok yok. Parfumu her denedigimde sanki icindeki tum cicekler gozlerimin onunde tekrar tekrar aciyor. Rahatsizlik veren, SIKINTILI bir ruyadan uyanirmis gibi hissediyorum.

Beni rahatsiz eden Carnal Flower'i bir sekilde agir bulmak degil, cunku bence sorunu bu degil. Beni rahatsiz eden bu kadar guzel notanin beraberliginin biraz fazla karisikliga sebep olmasi. Sanki en basarili cerrahlarin yaptigi estetiklerden sonra ortaya cikan cok guzel ama cok yapay ve gercek disi bir hatunun kokuya aktarilmis sekli gibi...Boyle bir parfum icin daha uyumlu bir isim bulamazdim.

Fazla renkli ust notalara ragmen alt notalar daha sade, asil ve sevilebilir. Tabi parfumun cumbusu coktan bayginlik hissi vermedi ise... Boyle bir koku cok kolay "love or hate" parfumu olabilir. Ben sevmedim ama seven cok kisi taniyorum. Yorumumu okuyanlar arasinda da sevenler olacagina inaniyorum. Bu nedenle lutfen once deneyin, sonra alin.

Hiç yorum yok: