16 Haziran 2010

LET ME PLAY THE LION by LesNez (2006)

Numunelerimi elden gecirirken bu sefer Let Me Play the Lion( LMPL) gozume takildi. Numunesini alip aylarca bekleyip hic yorumlamak istemedigim parfumdu bir zamanlar.

Gecmis zamanli ifademe bakilirsa bu sefer kokudan hoslanmis olmaliyim. Gercekten hoslandim ve onceden yazmis oldugum yorumu biraz degistirdim, kisalttim. Suanki moduma cok yakistirdim bu parfumu. Acik konusmak gerekirse bu koku kategorisinde LMPL'dan bir sise almazdim. Yani parfum SIK kullanilanlar listeme giremezdi. Ama suan aksama kadar bu koku ile sarhos olmak istedigim dogru.

Bir kadin ustunde tek basina cok etkileyici olmayabilir ama bir erkek icin bu koku tek basina etkileyici olabilir. Sanirim boyle bir koku 20'li yaslardakileri pek ilgilendirmez. 30'lu yas grubu ve uzeri icin ideal olabilir. Bu kokunun huzunlu olmasi gerekirdi ama degil. Yaramazlik yapan cocuk ruhlu buyukleri animsatiyor bana. Biraz oyunsever, espri anlayisi yuksek beylere bir hediye olsun bu parfum yorumu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb.kokuyla ilgili yorumunuz ilginç lmpl erkek kokusu olsaydı diye içlenirken lucky scent ten unisex koku olduğnu öğrendim notaları genel olarak ele alınmış html bazında değerlerine baktım sıra koklamaya geldi fragrantıca adında siteden takip ediyorum kokuların detaylarını tavsiye ederim erkek kokuları ile yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum hoşçakalın :)