7 Temmuz 2011

IDYLLE by GUERLAIN

Parfum notalari: Bulgar gulu, paculi, beyaz misk, zambak, leylak, frezya, yasemin ve sakayik.

Parfum burnu: Thierry Wasser

Idylle, Fransizca'da saf ask manasinda. Gercekten parfumun yapisinda bir naiflik, hassaslik soz konusu. Cicekler etrafinda donen bir ask. Bir ask ama bu ask bize bir yerlerden tanidik...

Numunem bir suredir masamin uzerinde yorumlanmayi bekliyor. Arada bir kucuk parmagimda deniyor ve her seferinde ayni sonuca variyorum. Narciso Rodriguez tarzi...

Demiyorum ki Idylle kotu olmus, demiyorum ki tipa tip ayni NR Essence. Acilislari farkli ve NR Essence daha dener denemez sabunsu bir yapiya donustu tenimde. Secim mecburiyetinde kalsam ben Idylle'i ve sise tasarimini daha fazla begendim. Tende kaliciligi gunler aliyor bile olabilir. Kiyafetinizde deneseniz, ayni kiyafeti yikayana kadar kokunun orada kalacagini dusunuyorum.

Sokakta yururken kadinlarin yarisinin NR giydigini farkediyorum. Belki yarisi derken cok iyimser bir bakis acisi olmus bile olabilir. Bu nedenle Idylle en az 10 yil boyunca ilgilenmemem gereken kokular arasinda.

Bunlara ek olarak, ben NR ve tum benzerlerini uc-dort metre arkadan alabiliyorum. O nedenle sokagin tamami NR oda sprayi ile havalandirilmis gibi hissediyorum bazen. Tamam anliyorum, etkileyici bir koku ve cok fazla kisi seviyor ama arada degisiklik yapin, baska bir koku kullanin.

1 yorum:

koray dedi ki...

Ne kadar garip Londra sokaklarında birçok kadının Narciso rodriguez kullandığından şikayetçisin,keşke Türkiye de durum böyle olsaydı.Armani code,chanel chance,hypnoz ve türevleri ni koklamaktan o kadar sıkıldım ki,NR giymiş bir kadına rastlamam benim için büyük bir zevk olurdu :))Uzun süre önce IDYLLE'i denediğim de Narciso ya benzetmiştim ama klasik (pembe şişede ki) for her olanı,Essence olanına değil. Ama kesinlikle Narciso dediğimi hatırlıyorum :)