16 Aralık 2012

Parfum gardrobumdan oylesine memnunum ki yeni bir parfum eklemek hic icimden gelmiyor. Fakat ara ara bir yasemin kokusu eksikligi hissediyorum. Kis aylarinda herkes konfor kokularini tercih ederken, ben bahari ozledigimden midir nedir, cicek kokulari hayallerine daliyorum.
Istedigim gul parfumunu bulana kadar cok ugrasmistim. Kisinin vazgecemeyecegi kokuyu bulmasinin ciddi emek ve zaman aldigini dusunuyorum. Benimde koleksiyonuma bir gul parfumunun girmesi sanirim 11 yilimi almisti...

Konumu dagitmadan devam edecek olursam, yaseminlerden en cok  TDC'nin Jasmin de Nuit'ini seviyorum. Ama ust notalarda bir problemim var. Bircok kisi bu acilisin baskin kokusuna hayranken ben sevemiyorum. Her Jasmin de Nuit denememde,  listemden cikmali bu koku diyor ve ikinci listeye aliyorum numunelerimi.  Her seferinde not defterimde yarim saat sonra yapilmis bir karalama ve ustunde mukemmel yazisi. Jasmin de Nuit cok oyunbozan ve beni kelimenin tam anlamiyla bastan cikariyor.

Birinciler listemde baska bir yasemin kokusu yok. Ikinci listeye bakiyorum, ucuncu listeye bakiyorum...Baska bir yasemin kokusu yok...

Jasmin de Nuit'i ana listemden cikarmaya kiyamiyorum bir turlu ama bir sise satin alacak kadarda baglanamiyorum. Sabirla bekliyorum...Mutlaka bir gun butunuyle sevebilecegim bir yasemin parfumu cikacaktir karsima.

Hiç yorum yok: