10 Eylül 2011

LE LABO PATCHOULI 24

Yeme-icme konusunda bu aralar hep ekonomik yollari seciyorum. Arttirdigim paralar ile yeni birkac parfum almak aklimda. Uzun suredir cay konusunda kendimi gelistirmek istiyordum mesela. Oncelikle bilgi sahibi olmak icin bir kursa gitmeye karar verdim. Ardindan bir otelin 5 cayina katilmayi planladim. En sonunda internetten 30 farkli cesit cay ismarladim. Kendime cok sirin bir kutu aldim ve bu caylari goz zevkime hitap edecek sekilde kutumun icine yerlestirdim. Hergun gayet luks bir sekilde servis ettigim caylarimi deniyorum ve internetten caylar hakkinda bilgi ediniyorum.

Bugun daha once denedigim ve hayran kaldigim Lapsang Souchong cayimin ve ona uygun oldugunu dusundugum Le Labo Patchouli 24'un gunu. Lapsang Souchong isli bir siyah cay ve sanirim benim tum caylar arasinda favorim. Hayatta herseyin bir manasi ve sebebi olduguna inanan ben, bu cayi sevme nedenim olarak kucukken yaptigimiz kamplari ve odun atesi uzerinde demledigimiz caylari goruyorum. Ayni sekilde Le Labo'nun muthis parfumu, parfum severlerin ve kritikcilerin bes yildiz verdigi Patchouli 24'te isli/ dumanli bir koku. Bu tarz kokularda bir noktada parfum bana bocek zehiri gibi geliyor ve kullanamiyorum. Patchouli'yi bir sise almadan once bir sure denedim. Her seferinde tam yaklasti dedigim bu bocek ilaci notalarinin baslayacagini dusundugum anda vanilya devreye giriyor ve parfum benim icin bir zevke donusuyor. Daha onceleri Bvlgari Black aldim ve maalesef bitiremedim ayni sebeple. Tea for two biraz farkli olsa da tarz olarak ayni sekilde kullanmaya basladim ve bitiremedim. Simdi Le Labo'nun 15 ml'lik seyahat boylarindan aldigim cesaretle Patchouli'yi giyiyorum. Bakalim gelecek gunlerde daha buyuk bir parfum sisesi asamasina gecebilecek miyim...

Le Labo Patchouli 24'un burnu Annick Menardo ve parfum notalari: paculi, huş ağacı, kara buhur, vanilya ve deri.

Bu kombin herkesin sevebilecegi ve giyebilecegi bir butunleme degil. Hergun giymek icin de uygun olmayabilir. Oldukca sicak, gizemli, odunsu, dumansi, balsamik bir koku. Seker orani kesinlikle baymiyor, tam kivaminda. Bana kasmir bir kazagin verdigi luksu ve konforu hatirlatiyor. Muhtemelen bir kis gununde kasmir kazagimla beraber giyecegimi dusunuyorum bu parfumu zaten.

Le Labo Patchouli unisex bir parfum. Parfum gardrobuma en son giren kokulardan ve kesinlikle sahip oldugum icin gurur duydugum bir parfum. Almadan once mutlaka denenmeli. Le Labo'nun vermis oldugu numune yada 5 ml'lik mini parfum servisleri ile kullanmadan once denemek elinizde.

Resim liberty'nin internet sitesinden.

3 yorum:

oud dedi ki...

Bu markanın parfüm şişeleri çok basit ama o basit şişelerin içinde çok değerli kokular varmış gibi geliyor bana.Dumanlı kokuları çok severim ve bunu çok merak ettim.Bu arada amber kokularını sevdiğini biliyorum ve ben Serge lutensin ambre sultan parfümünü kullanıyorum.Kesinlikle sana da öneririm

Adsız dedi ki...

nereden aldın bu parfümü türkiyede yok zannediyorum

Mademoiselle dedi ki...

Merhaba Oud. Ambre Sultan cok az miktar kullanirsam zevk aldigim bir parfum. Ayni bolgeye iki kez sprayledigimde bas agrisina sebep oluyor bende. En guzel cozumu, ayni bolgeye iki kere sprayledikten sonra, Parfums de Nicolai'nin kolonyali mendili ile silerek aliyorum. Ortaya muthis bir koku cikiyor( bu bir SIRRIMDI aslinda:)).

Adsiz arkadas, Patch'i Londra'dan aldim.