19 Mart 2007

YILIN EN IYI PARFUMLERI

Bu postu bir suredir yazmayi planliyordum ve ancak suan yazabiliyorum.
Basenotes tarafindan yedincisi duzenlenen yilin en iyi parfumleri odulleri sonucu belli oldu. Oy kullananlar dunyanin her tarafindan parfum kullanicilariydi. Sonuclar bu yil beni cok tatmin etmedi ve tum kategorilerde hayal kirikliklari yasadim ama gelecek yildan umitliyim...

En iyi Kadin Parfumu Odulleri:

Altin Madalya: Chanel No.5
Gumus Masalya: Shalimar
Bronz Madalya: Mitsouko

En Iyi Yeni Cikan Parfum Odulleri:

Altin Madalya: Songes
Gumus Masalya: Isolence
Bronz Madalya: Black Orchid

En Iyi Gunduz Parfumu:

Altin Madalya: Light Blue
Gumus Masalya: Spring Flower
Bronz Madalya: Eau des Merveilles

En Iyi Gece Parfumu:

Altin Madalya: Shalimar
Gumus Madalya: No.5
Bronz Madalya: Angel

En Iyi Butik Parfumu:

Altin Madalya: Carnal Flowers
Gumus Madalya: Chinatown
Bronz Madalya: Ormonde Woman

En Iyi Parfum Blogu Odulleri:

Altin Madalya: Now Smell This
Gumus Madalya: Bois de Jasmin
Bronz Madalya: Perfume Smellin' Things

Diger Odullere Bakmak Icin Lutfen Linki Tiklayin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yine No.5 oyle mi:) Bu listeden yorumlarini yapmadigin diger parfumleri PFC'da gormek istiyoruz.

Gonullerimizde yilin en iyi parfum blogu seni seciyor ve altin madalyani veriyoruz...

Mademoiselle dedi ki...

Banu,
Evet yine No.5, tarihin eksitemedigi parfum... Listede yorumunu yapmadigim parfumleri uygun zamanlarda yazmayi dusunuyorum. Guzel dileklerin icin tesekkurler. Baska bir turkce parfum blogu olmadigina gore bu bolumun uc odulude bana geliyor degil mi:)

B5 dedi ki...

Evet tüm ödüller sende :)

Mademoiselle dedi ki...

B5,
Tesekkur ederim:.